گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.فروشگاه به گز گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ...
آدرس وب سایت www.behgaz.com

  • ۰
  • ۰
روش طرز نگهداری سوهان
 

بهترین روش و طرز نگهداری سوهان در منزل

 

بهترین روش و طرز نگهداری سوهان در منزل به چه شکل است ؟

شیرینی های خوشمزه ای مانند سوهان به یک روش نگهداری دقیق و خاص نیاز دارند تا بتوان آن‌ها را برای مدت زمان طولانی، بدون هیچ گونه خرابی نگهداری کرد. برای این که سوهان را همیشه تازه و خوشمزه در اختیار داشته باشید با این مقاله از تیم تولید محتوای فروشگاه گز و سوهان اصفهان (به گز) همراه شوید تا با بهترین روش و طرز نگهداری سوهان در منزل آشنا شوید.

 

 

مشاهده محصولات سوهان فروشگاه به گز

سوهان عسلی اصفهان

 

سوهان نوعی شیرینی ایرانی است که با توجه به مواد اولیه آن، آرد جوانه گندم، روغن حیوانی یا کره، شکر و عسل می‌تواند نوعی از حلوا به‌حساب آید. سوهان در قم، اصفهان، یزد و کرمان به اشکال متفاوتی تولید می‌شود. سوهان اصفهان یا به عبارت بهتر سوهان‌عسلی اصفهان سوهانی است که در ساخت آن عسل و کره حیوانی (نه روغن حیوانی) استفاده می‌شود و در طعم و بافت و شکل ظاهری متفاوت از سوهان قم است و به علت محتوای چربی کمتر، ماندگاری بالاتری نسبت به سوهان قم دارد. سوهان اصفهان نازک و ترد است و با خلال پسته و بادام فراوان تزئین می‌شود و با داشتن آرد جوانه گندم و آرد کامل و عسل منبع بسیار مقوی است و به علت داشتن کره حیوانی مرغوب، عسل، هل و زعفران عطروطعم بسیار مطلوبی دارد و در کنار گز پای ثابت پذیرایی‌های نوروز، هدایا و سوغات اصفهان می‌باشد.

 

ترکیبات سوهان عسلی اصفهان :

کره، شکر، مغز پسته، خلال بادام، عسل، آرد جوانه گندم، گلوکز، هل، زعفران، آب

 

شیرینی سوهان

سوهان یکی از شیرینی های سنتی ایران است که علاوه بر مزه بسیار عالی، دارای ارزش غذایی و درمانی نیز هست. بیشتر شهرهای ایران دارای شیرینی سنتی مخصوص به خود هستند، سوهان نیز در ابتدا سوغات شهر زیارتی قم محسوب می شد اما امروزه این شیرینی در شهرهای دیگر مانند زرند کرمان و اصفهان نیز تهیه می شود.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فروشگاه آنلاین گز اصفهان «به گز» مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی