گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.فروشگاه به گز گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ...
آدرس وب سایت www.behgaz.com

  • ۰
  • ۰
خرید فله ای گز

خرید عمده گز اصفهان به صورت فله ای

 

خرید و فروش عمده کالا و گز چیست؟

 

خرید مستقیم کالا و گز به مقدار زیاد از تولید کننده گان بدون واسطه را خرید عمده می گویند. افرادی که به صورت عمده خرید می کنند محصول خریداری شده را در بازار هدف خود به فروش می رسانند. قیمت خرید خریداران عمده زیر سقف بازار است. آن ها با ایجاد تغییراتی در بسته بندی و … قیمت محصول را افزوده و روانه ی بازار می کنند.

مزایای خرید عمده

از مزایای خرید عمده می توان به قیمت کمتر از بازار و تعداد بیشتر محصول اشاره کرد. یعنی شما می توانید تعداد بیشتر از محصول را با قیمتی کم تر خریداری کرده و با قیمت مناسب تر از بازار به مشتری های خود به فروش برسانید. در نتیجه مشتری های بیشتری جذب کرده و فروش بیشتری خواهید داشت که سود بیشتری نیز عایدتان می شود.

خرید عمده می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. به عبارتی دیگر نگران تمام شدن محصول خود نیستید زیرا با خرید عمده می توانید تعداد زیادی محصول را به یک باره خرید کنید و مدام در حال رفت و آمد و ماندن در ترافیک برای خرید محصول نباشید. خرید عمده باعث صرفه جویی در سرمایه ی شما نیز می شود. به این صورت که با افزایش قیمت بنزین و گران شدن کرایه ها در ایران شما در هزینه نقل و انتقال نیز صرفه جویی کرده اید.

خرید عمده به صورت اینترنتی می تواند باعث شود که شما به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و از ویژگی های آن ها مطلع شوید، به راحتی محصولات عمده خود را خریداری کرده و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در این روش شما به راحتی می توانید محصولات عمده ی چندین عمده فروش و تولیدی گز را باهم مقایسه کرده و بهترین و باکیفیت ترین محصول و همچنین ارزان ترین آن ها را انتخاب کنید.

از دیگر دلایل خرید عمده از می توان به کاهش احتمال خرابی جنس مورد نظر اشاره کرد. زمانی که شما از یک خورده فروش خرید می کنید احتمال خرابی اجناس به دلابل زیر افزایش میابد:

  • _ شرایط مختلف آب و هوایی
  • _ قرار گرفتن در نور مسستقیم خورشید
  • _ زمان زیاد ماندن محصول در انبار
  • _ حمل و نقل های فراوان

با خرید از عمده فروشان تامین کنندگان دیگر نگران این موارد نیستید و محصول مورد نظر را با خیال راحت از تولید کننده تحویل می گیرید.

 

فروشگاه گز مظفری

برای مغازه چطور گز عمده بخریم ؟

در سال‌های اخیر رقابتی که به خاطر سوددهی خوب فروش موادغذایی و مخصوصاً گز وجود دارد، باعث شده تا اگر می‌خواهید در این صنف، کسب و کار ماندگار و پردرآمدی داشته باشید مجبور باشید پایه های شغلی خود را محکم کنید و این کار هم منوط به راه‌اندازی فروشگاه سوغات و گز به صورت استاندارد است. چون فروش موادغذایی اولین شغل پر رونق در دنیا و ایران است.

 

بخوانید:  گز کرمانی با مغز فندق

 

خرید شیرینی جات، یکی از علاقمندی‌های اکثر مردم است. با توجه به این که تعداد فروشگاه‌های گز و شیرینی در نقاط مختلف یک شهر زیاد است، باید به دنبال بهترین مرکز فروش باشیم تا بهترین جنس نصیبمان شود. در این میان قیمت اجناس و کیفیت آنها، تاثیر خیلی مهمی در جذب مشتریان دارد. قدرت خرید مردم در نقاط مختلف شهرها با هم متفاوت است. شما باید در فروشگاه سوغات و گز فروشی خود اقلامی بفروشید که مردم آن منطقه توانایی خرید آنها را داشته باشند و از طرفی، انتظاری که از خرید آن گز دارند هم برآورده شود.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فروشگاه آنلاین گز اصفهان «به گز» مراجعه نمایید.

 

نظرات (۱)

با سلام

من قصد خرید گزی با مشخصات لینک بالا رو دارم به صورت کیلویی

ممنون میشم راهنماییم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی