گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.فروشگاه به گز گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ...
آدرس وب سایت www.behgaz.com

  • ۰
  • ۰

گز پروبیوتیک غنی شده با باکتری های پروبیوتیک

 

پروبیوتیک چیست؟

در این مطلب می خواهیم در مورد مواد پروبیوتیک و هم چنین گز پروبیوتیک اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.پروبیوتیک ‌ها نوعی باکتری مفید‌ اند که برای دستگاه گوارش ما بسیار حائز اهمیت می‌ باشند. این باکتری‌ها در سلامت روده‌ی بزرگ نقش بسیاری دارند و رشد باکتری‌های خطرناک را کنترل می‌ کنند. از جمله با کتری ‌های خطرناک، باکتری‌ هایی هستند که باعث عفونت و التهاب روده می ‌شوند. باکتری‌های پروبیوتیک با ایجاد تعادلی بین باکتری ‌های خوب و بد باعث عملکرد بهتر بدن ما می شوند.

 

باکتری پروبیوتیک

پروبیوتیک ها نوعی باکتری مفیدند که برای سلامت دستگاه گوارش ما ضروری می باشند.

فواید پروبیوتیک ها

پروبیوتیک‌ها می‌توانند باعث ارتقای سیستم ایمنی بدن شوند. آسیب‌هایی که آنتی بیوتیک‌ها به بدن وارد می‌کنند را جبران می‌کنند. باعث کاهش التهاب روده می‌شوند. توانایی هضم غذا را افزایش داده و در سلامت رحم اثر گذارند. در شادمانی پوست و کاهش افسردگی نیز تاثیر گذارند، همچنین در جذب بهتر ویتامین Bنیز موثر اند.

میزان پروبیوتیک در بدن یک فرد بالغ بیش از یک و نیم کیلو می‌ باشد. برای افزایش باکتری ‌های پروبیوتیک در بدن دو راه وجود دارد:

 

۱: استفاده از مواد غذایی که حاوی باکتری پروبیوتیک می ‌باشند.

۲: قرص ‌های پروبیوتیک

 

مواد غذایی حاوی پروبیوتیک:

ماست

بر خی از شیرهای غنی شده با باکتری پروبیوتیک

کفیر

کلم ترش

شکلات تلخ

ترشی

کیمچی

چای کمبوچا

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فروشگاه آنلاین گز اصفهان «به گز» مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی