گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.فروشگاه به گز گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ...
آدرس وب سایت www.behgaz.com

  • ۰
  • ۰

گز آرد،آرد به عنوان نگهدارنده استفاده می شود

 

موارد استفاده از آرد درون جعبه گز چیست ؟

گز آردی گزی است که در موقع پرداخت (شکل دهی) به اشکال مختلف مانند مربع، دایره و … در آمده و در موقع بسته بندی در بستری از آرد قرار داده می شود. و در این مقاله سعی داریم موارد استفاده از آرد درون جعبه گز را که سوال خیلی از خریداران گز آردی است جواب دهیم.

آرد موجود در گز جهت حفظ و نگهداری گز از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گیرد. وزن خالص گز آردی شامل وزن آرد نیست و معمولاً ۴۵۰ گرم گز در ۲۵۰ گرم آرد نگهداری می شود. آرد در گز آردی باید از آرد سه صفر سفید با رطوبت حداکثر ۱۴ % باشد و از نظر آلودگی میکروبی تحت کنترل و نظارت کارشناسان کنترل کیفی قرار گیرد. چون آرد بکار رفته در بسته بندی، حرارت دهی نمی شود، کنترل آلودگی های میکروبی در آن بسیار مهم است.

 

 

بخوانید:  کنترل و درمان دیابت

 

شکل دهی گز آردی

گز پس از آماده شدن از دستگاه خارج شده و بر روی سینی های مخصوص قرار می گیرد. هر سینی ۵۰ کیلوگرم گز دارد. گز توسط کارگر به تکه های ۱/۵ کیلوگرمی، که به آن “سر” می گویند، تقسیم می شود. این عمل “سرگرفتن”، نام دارد. جهت شکل دهی گزهای سکه ای و گلی هر “سرگز توسط “لولکن” باریک می شود. سپس نوارهای باریک تولید شده به تکه های کوچک تبدیل و با دستگاه پرس به شکل دایره پرداخت می شود. این فرایند را پرداخت گز می نامند.

گز آردی که از آرد به منظور نگه دارنده استفاده می شود

آرد موجود در جعبه گز که به عنوان نگهدارنده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

آرد گز چیست؟

آرد گز همان آرد گندم می باشد که درجه تصفیه آن بیشتر است. به همین خاطر سفید تر نیز می باشد که به آن آرد سه صفر می گویند. میزان سبوس گیری این آرد بسیار زیاد است. آز آرد سه صفر برای تهیه ی نان استفاده نمی شود.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فروشگاه آنلاین گز اصفهان «به گز» مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی