گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

گز کرمانی

فروشگاه به گز عرضه کننده گز کرمانی به صورت آنلاین می باشد.

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.فروشگاه به گز گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ...
آدرس وب سایت www.behgaz.com

  • ۰
  • ۰
 

معرفی پیش‌کسوتان تولید گز

 

معرفی پیشکسوتان تولید گز و ۷ خصوصیت اخلاقی آنان

امروز به معرفی پیشکسوتان تولید گز برآمدیم چرا که چنان زیسته‌ و کارکرده‌اند که هنوز پس از گذشت ده‌ ها سال هنوز خوش‌نامی و حسن شهرتشان زبانزد همگان است و فرزندان و نوادگان آنان نیز با تأسی به پدر و نیاکان خود، سعی بر تداوم و امتداد طریق نیکوی ایشان دارند.

معرفی پیشکسوتان تولید گز

قدیمی ترین تولیدکننده گز اصفهان

در این خصوص برخی فامیل‌ها و خانواده‌ها به همان مردان بزرگ و ماندگار مشهور هستند. ازجمله می‌توان خاندان‌های:

– شیخ بهایی
– گوهریان
– دردشی
– فضیلتی
– سلطانی
– سلامتیان
– محسن زاده کرمانی

و چندین فامیل محترم دیگر که ذکر نام همه‌ی آنان باعث طولانی شدن مطلب می‌شود را ذکر نمود. امید است فرزندان و نوادگان آنان و به‌طورکلی نسل سه عرصه معاصر تولید گز بنا به این سخن گران‌مایه که:

 

دیگران کاشتند و ما خوردیم                                        ما بکاریم و دیگران بخورند

 

و در راه کارآفرینی، نوآوری و رشد و تکوین این شیرینی اصیل ایرانی به موفقیت‌های بیشتری نائل گردند.

تجلیل از گذشتگان و نسل سابق سازندگان گز

تعمق در تاریخچه و خاطرات کسب‌وکار برای ما که آن روزها نبوده‌ایم بسیار پندآموز و درس دهنده است. به‌طورکلی وجود کاروانسراها و تیمچه‌های آن روز که ده‌ها زرگر، بزاز و مسگر و… دیواربه‌دیوار هم تحت عنوان هم چراغی، کرکره مغازه‌هایشان را بالا زده و چراغ‌ها را هم‌زمان روشن می‌کردند و باوقار و طمأنینه و صداقت، به کسب روزی حلال قانع می‌شدند حاکی از فضائل قابل‌تحسین کاسبان دوره قدیم است.
بر اساس آثار و یادگارهای جامانده، گز سازان گذشته نیز هرکدام صاحب کمالات و خوبی‌های فراوانی بوده‌اند که به برخی از آن‌ها اشاره داریم.

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فروشگاه آنلاین گز اصفهان «به گز» مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی